Wil jij een               tattoo model              zijn voor          een van onze leerlingen?

Tattoo model

Wil jij jezelf opgeven als tattoo model?

maak een afspraak

Wat bieden wij jouw als tattoo model

Jij als tattoo model krijgt een tattoo tegen hele lage vergoeding. Deze vergoeding zal staan voor het verbruik van materialen. Wij zijn jouw dan ook zeer dankbaar voor het beschikbaar stellen voor de cursist. uiteraard word deze tattoo onder professionele begeleiding gezet.

leuke tattoo

leuke prijzen

leuke sfeer

dankbaarheid

Hoe gaat het te werk

Wij zullen elke keer een aantal dagen beschikbaar stellen, waarin wij aangeven om welke tattoo stijl het zal gaan. Wij zullen in deze stijl een ontwerp maken. Het kan ook zo zijn dat jij als model een ontwerp hebt in die bepaalde stijl die wij dan voor jouw kunnen tatoeëren. Houd wel rekening dat wij als De tattoo school het ontwerp wel zullen moeten goedkeuren of eventueel kleine aanpassingen verichten.

The easy way to start

Ma