Hoe werkt de tattoo cursus

Wij bieden doormiddel van 3 modules het ideale les pakket.

Alles wat jij nodig hebt om een goede tattoo artiest te worden.

De tattoo cursus is dan ook ideaal om kennis te maken met het vak tatoeëren.

Wil jij jouw tattoo cursus boeken?

TATTOO CURSUS

De tattoo cursus bestaat uit 3 modules.

In module 1 leggen wij de nadruk op basis technieken. Doormiddel van theorie en praktijk begeleiden wij jou stap voor stap naar module 2.

In Module 1 leer jij verschillende stijlen waarin lijnwerk word gebruikt in de tattoo. Door middel van verschillende stijlen uit te voeren zal jij verschillende technieken onder de knie krijgen. Deze technieken zullen jouw in je tattoo carrière goed van pas komen. Door middel van het uitvoeren van verschillende stijlen leren we jouw hoe je bepaalde tattoos goed moet uitvoeren. Waardoor jij straks heel simpel en eenvoudig een ontwerp of een plaatje van de klant kan ontleden en door simpele handvaten die wij jouw leren zal je dus altijd een correcte tattoo uitvoeren.

Die vooral duidelijk en leesbaar zullen zijn na de genezing. Wij behoeden en voorkomen dat jij basis fouten zal maken. Vele tatoeëerders maken vaak simpele foutjes door het niet goed uitvoeren van bepaalde stijlen en het gemis van de juiste technieken en kennis.

Vaak omdat tatoeëerders zichzelf dingen hebben aangeleerd wat helaas niet altijd correct is.

Door module 1 te volgen zal jij zoveel kennis vergaren dat jij heel simpel en makkelijk gaat nadenken en inzien hoe jij bepaalde tattoos moet uitvoeren.

Zoals je ook bij de resultaten van voorgaande leerlingen kan zien.

Staat er bij elke foto het aantal lessen vermeld. Waarin jij kan zien dat wij jouw echt leren tatoeëren.

Je hebt daarom ook geen voorkennis of ervaring nodig.

Wij behalen zulke goeie resultaten, omdat wij het ons echt inzetten voor onze leerlingen.

In module 2 leer jij meer de stijl van schaduw technieken en realistisch werken met greywash ink.

In deze module is de aandacht vooral gefocust op het werken zonder outlines.

Wij gaan dan ook echt aan de slag met verschillende schaduw technieken.

Waarin jij doormiddel van het gebruik van goeie contrasten en values gaat leren om een plaatje realistisch uit te voeren. Dit doen wij dan ook vooral met Fotos van verschilden ontwerpen. Vaak hebben tatoeëerders het moeilijk met schaduw en vooral realisme. Waar wij jouw als leerling laten zien hoe makkelijk het kan.

Waar wij jouw in detail laten zien en uitleggen hoe jij deze stijl tot uitvoer brengt.

Ook kan jij bij resultaten van eerdere leerlingen zien dat wij hier mega succes mee behalen.

Waar module 3 jouw leert om te gaan met opaque grey en full colour realisme.

Hier leer jij dus weer een andere manier van werken en andere technieken.

Zodat jij compleet en allround straks aan de slag kan als tatoeëerder.

Tijdens de modules zullen er ook huiswerk opdrachten meegeven worden.

De tattoo cursus is alles wat jij nodigt hebt om een goeie start te maken om een goeie tatoeëerder te worden

different styles, expressed.

Every mood, every moment, every state of mind. What you feel should have an expression in what you tattoo. Follow your heart and be true to your soul. Everything else will fall into place.

Bespaar tijd en leer sneller wat je moet weten om te tatoeëren

in de tattoo cursus

Verdien meer doormiddel van sneller aan de slag te kunnen als tatoeëerder

Groei sneller, omdat je tijdens de tattoo cursus de juiste handvatten leert om verschillende stijlen te kunnen tatoeëren

Wij staan altijd klaar om jou bij jouw proces te begeleiden en jou vragen te beantwoorden tijdens en na de tattoo cursus

Hoe werken wij tijdens de tattoo cursus

Wij geven les in groepjes van maximaal 2 leerlingen. Dit is zodat elke leerling volledige aandacht krijgt en belangrijk dat tijdens de praktijkles elke stap van de tattoo wordt meegekeken door de docent. Daarin is begeleiding en correctie van belang zodat de leerling optimaal word begeleid in het zetten van de tattoo. Tijdens de tattoo cursus word hier optimaal aandacht aan besteed.

tattoo cursus tatoeëren

Kom kijken waar het allemaal om draait

Ook bieden wij een kennismaking cursus.

In deze cursus leer jij in enkele stappen verschillende stijlen van lijnwerk tattoos tot aan realistisch werken zonder lijnen bestaande uit alleen maar schaduw technieken.

In deze cursus is het een mix van module 1 en module 2.

Jij leert dus de basis van verschillen stijlen in kortere tijdsbestek.

Waarin jij 1 les theorie zal volgen.

3 lessen gebaseerd op lijnwerk en verschillende stijlen.

2 lessen gebaseerd op schaduw technieken en realisme.

Ideaal voor als jij alleen kennis wil maken met het vak tatoeëren.

Wil jij je aanmelden voor de tattoo cursus

tattoo cursus tekenen

1.

Meld jezelf aan