Bij de tattoo school draait het om echt te leren tatoeëren.

Praktijk gericht aan het werk.

Wij willen het beste resultaat voor onze tattoo cursist.

Behalen van module 1 en 2

Onze cursist Esmee heeft het super goed gedaan.

Helemaal vanuit Belgie kwam jij de tattoo lessen volgen.

Als moeder kwam jij aan zonder enige kennis van ervaring of kunde in het vak tatoeëren.

Totaal geen teken achtergrond helemaal blanco kwam jij binnen.

Je eerste tattoo was je aan het trillen en stond je doodsangsten uit.

Kijk nu wat jij hebt neergezet na je 10e tattoo ooit.

Wij zijn dan ook super trots en wensen jou een goeie tattoo toekomst tegemoet.

veel plezier in belgie en nog vele mooie tattoos.

groetjes,

Dursly

de tattoo school

Alles wat u nodig hebt, op één plek

Laat uw talent groeien

Kijk hoe uw talent en efficiëntie omhoog schieten. U zult sneller groeien dan u ooit voor mogelijk hield.

Vriendelijke ondersteuning

Ons ondersteuningsteam staat voor u klaar om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en u zich kunt richten op tatoeëren.

Bespaar tijd

Met snelle en nauwkeurige antwoorden op al uw vragen bespaart u tijd en bent u efficiënter.

Doormiddel van onze focus op praktijk gericht tatoeëren leren wij jouw echt de goede basis kennis om een volledige tatoeëerder te kunnen worden.

Je hebt absoluut geen teken ervaring nodig of enige ervaring met tatoeëren. Doormiddel van ons programma te volgen leren wij jou theorie, tekenen en tatoeëren.

Geen enkele tattoo opleiding school behaald de resultaten zoals wij deze behalen.

Vele cursisten zonder geen enkele ervaring hebben wij tot volledig all round tatoeëerder gemaakt.

Van tattoo opleiding tot tattoo cursus en seminars alles bieden wij.

Wij hebben een theorie handboek geschreven waarin elke tattoo stijl van basis tot aan realistisch tatoeëren worden uitgelegd. Je leert hoe je de stijl moet herkennen en deze ook moet uitvoeren. Wij leren door middel van teken technieken jou voorbereiden op de desbetreffende stijl. Ook leren wij jou welke tattoo techniek je het beste kunt gebruiken voor deze specifieke stijl. Uiteraard ga jij dan ook echt tatoeëren in deze specifieke stijl. Wij begeleiden jouw tijdens het tattoo process en laten jouw absoluut niet aan jou lot over. Elke stap tijdens de tattoo word je begeleid en ondersteunt. Na de cursus heb jij dan ook vele tattoo stijlen uitgevoerd. Waarin jij een grote kennis heb opgedaan. Wij weten met onze kennis en ervaring dat jij daarmee veel meer tatoeëerders zal overtreffen in kennis en kunde.

These are just a few of the clients I work with.

resultaat tattoo cursist.

Let’s learn tattooing together