FUNCTIES

Simpel en krachtig

Zoek jou modules van interesse.

Indelen

Deel je eigen dagen en tijden in.

Deel jou ervaring en kennis met andere.

Versleutelen

De betaling is veilig en versleuteld.

Melden

Meld ons wanneer U de betaling heeft gedaan zodat wij gelijk Uw tijd kunnen inplannen.

Targeten

Onze target is om van jou zo goed mogelijk een tattoo artiest te maken.

De Tattoo School

tattoo

Hier kunt u jou cursus uitkiezen. De betaling kunt U verrichten door de optie die U heeft bij het afrekenen.

Mocht u willen leren schaduwen en realisme moet u module 1 afgerond hebben.

U Kunt dan ook module 1 en 2 als pakket afnemen door allebei de modules in de winkelwagen te stoppen.

Bij het afnemen van module 1 en 2 krijgt U 2 gratis seminars.

Bij het afnemen van alle 3 de modules krijgt U 3 gratis seminars.

Wilt U in termijnen betalen gebruik dan de optie KLarna bij het afrekenen.

betaal optie tattoo cursus of opleiding

Word lid van de community

discord

de tattoo school

Waarom mensen in ons geloven

“Ik heb andere cursussen geprobeerd en ze werkten allemaal niet, maar dit is verreweg het beste cursus pakket. Efficiëntie wordt hiermee ongekend eenvoudig gemaakt.”

Jane Faber

“Als u op zoek bent naar een goede tattoo cursus of opleiding, kan ik dit bedrijf volmondig aanbevelen. Dit bedrijf is het beste in de branche, zonder twijfel.”

John Smith

“De klantenservice is vriendelijk en de resultaten zijn altijd van topkwaliteit. Dit is het beste bedrijf waar ik ooit een cursus heb gevold.”

Madelaine Taylor

“Vanaf de eerste keer dat ik les kreeg, was ik overtuigd. Alles was zo goed en eenvoudig uitgelegd. Ik zal nooit meer een ander opleiding hoeven volgen. Ik kan altijd doormiddel van seminars nog extra bij scholen”

Sheila Marks